Strona główna » oferta » Dye-VL

Dye-VL

Usuwanie naczynek i naczyniaków, trądziku różowatego, rumieni oraz przebarwień, zarówno posłonecznych, jak i będących wynikiem zmian hormonalnych, leków lub chorób.
Zastosowanie wąskopasmowego, pulsacyjnego źródła światła zmniejsza ryzyko wystąpienia skutków ubocznych i sprawia, że zabieg jest bezpieczny, efektywny i prawie bezbolesny.
Zabiegi laserowe z wykorzystaniem systemu Dye-VL™ dedykowane są osobom, które zmagają się z niedoskonałościami skóry, takimi jak nieestetyczne plamy i zmiany naczyniowe
Wskazania do zabiegu Dye-VL™ to m.in.:
Zmiany naczyniowe;
Rumień;
Rozszerzone naczynka;
Naczyniaki płaskie;
Naczyniaki gwieździste;
Naczyniaki rubinowe;
Trądzik różowaty;
Przebarwienia
Harmony XL Dye-VL – To jeden z najnowocześniejszych na świecie systemów laserowych. Nowatorska głowica Dye-VL jest pierwszym wąskopasmowym, pulsacyjnym źródłem światła. Technologia ta pozwala na efektywne leczenie pacjentów z rumieniem, zaburzeniami pigmentacyjnymi, objawami fotostarzenia, a także zmianami naczyniowymi. Zabiegi są w pełni bezpieczne dla pacjentów, skuteczne, praktycznie bezbolesne i nie wymagają okresu rekonwalescencji.
Nowy Dye-VL wykorzystuje serię trzech filtrów, koncentrując światło w jednym zakresie. Ta niespotykana dotąd technologia na efektywne leczenie zaburzeń naczyniowych skóry, zapewnia bezpieczeństwo. Dzięki emisji światła z przedziału od 500 do 600 nm, skóra jest minimalnie narażona na ekspozycję innych długości światła, a energii przekazywana jest selektywnie, ukierunkowana do chromoforów, jakim jest głównie hemoglobina (barwnik erytrocytów krwi) i częściowo melanina (barwnik skóry) – tym samym zabieg staje się skuteczniejszy, bezpieczniejszy i z mniejszym ryzykiem wystąpienia skutków ubocznych w porównaniu do innych systemów na rynku medycyny estetycznej.

CO WYRÓŻNIA SYSTEM DYE-VL?
Nowe rozwiązanie, jakim jest Dye-VL to połączenie cech leczenia laserowego i IPL łączący wysoką energię impulsu z krótkim czasem jego ekspozycji, niwelując jednocześnie ryzyko i zwiększając skuteczność istniejących dotychczas urządzeń IPL, które emitują światło w szerokim spektrum. Nowością w technice wykonania zabiegu ze światłem IPL jest dynamiczna forma naświetlania skóry.
Pierwsze efekty często widoczne są już po pierwszej terapii. W zależności od rozległości zmian oraz obszaru ciała, może być konieczne wykonanie serii zabiegów. Schemat ich częstotliwości i ilości indywidualnie ustala lekarz – najczęściej jest to 4-6 procedur, w odstępach 3-4 tygodni.